onsdag 17 september 2014

Det går bra

Måste bara säga att det går bra!! Känns riktigt fint, dock lite huvudvärk vet inte om det beror på att jag inte druckit ordentligt eller för lite sömn.
Nåja är det inte värre än det så blir det bra.

Sedan kommer vi till det där med träning!!!
Vet att jag kommer att må bra utav det sedan men just nu är det tungt!!
Så jaaa Monica vi börjar med promenader som sedan ska övergå i löpning. Funderar en stund o undrar kan jag verkligen det!! Jodå det är klart att jag kan.
Ska se till att få fart på kroppen igen. Har ju gjort det förr så hur svårt kan det vara?
Nu ska jag i alla fall se till att få i mig lite mat och jag tänker göra VV Grönpepparkyckling den är så fantastiskt god så jag passar på att göra lite extra som jag sedan kan ha med mig till jobb som lunchlådor. 
 bild lånad från Viktväktarna

//Monica

Inga kommentarer: