söndag 1 februari 2015

Fotovägg om London.

Nu ska det beställas foto till vår fotovägg. Vi var i London 2013 och jag tänkte föreviga denna resa med en fotovägg.

Ville ha med lite sevärdheter där vi var så jag har ju sett att det inte är de Allra finaste foton som jag tog där. 
Tyvärr men jag ville att man ska se på väggen där vi varit. 
Piccadilly Circus tog jag bort för jag fick inte till något bra där alls som kunde passa ihop med ramarna som jag tänkt skulle pryda väggen.

Sedan så övervägde jag om jag skulle ha svartvitt eller färg.
Hmm jag drog ner lite på färgen i alla foto så det blev ett mellanting.
Här kommer foton som jag tänkte skulle vara på väggen.
Denna ska vara 13X13 cm

 Denna ska vara 13X18
 Denna ska vara 18X24
 Denna ska vara 30X30
 Denna ska vara 30x40
 Denna ska vara 20x30
 Denna ska vara 30x40
Denna ska vara 50x23
Sedan har jag köpt en posterkarta över london här.
Den ser ut så här.
Denna är 30x40

Alla ska vara i svarta ramar och i ett speciellt "mönster" som jag tänkt ut.
Foto på allt kommer när det är klart.

/Monica

Inga kommentarer: