söndag 3 januari 2016

Viktigt om vikten :)

Då startar vi detta året som så många andra med en massa löften.
Mina löften är ju bättre hälsa och det är ju inget jag kan blunda åt så det är bara att ta tag i det hela och göra något åt det.
Så jag har mjukstartat lite och ska ner i vikt. För mig är det ett mål att under 2016 gå ner 20kg och det ska kunna gå.
Ska inte stirra mig blind på kilon utan se till att jag mår bra.

Jag ska sätta upp lite delmål som kan sporra mig på vägen.

Mitt första mål är att gå ner 5 kg och då ska jag belöna mig med en kjol.
Anna Modell 237-d
Typ denna här. Vet inte om det kommer att bli denna färg eller vad jag väljer.
Bilden är lånad från denna sida.
Jag har 4,5 kg kvar till det målet :)

När jag sedan har gått ner 10 kg så ser jag fram emot en ny väska 
Produktbild
Färgen är jag inte helt hundra på än men känner för något annat än svart.

Sätter inte upp fler mål här än då det kan ändras.

Monica

Inga kommentarer: