måndag 26 november 2012

Hmmmm

Inser att jag säkert inte hinner bli klar med årets 365+1 bild utmaning!!!
Vad hände egentligen?
Jaaa om jag säger som så, så hände det ju en hel del detta år som jag inte hade med i mina beräkningar. Så det är väl bara att inse att man kan inte alltid förutsätta att det ska gå som man vill. Men jag har inte gett upp än jag har ju lite tid till på mig att i alla fall fylla på listan med några bilder till.
Sedan har jag en stundande ledighet som kommer i veckan där jag kanske kommer att komma ut och kan få till ytterligare bilder.

Jag kommer i alla fall att vara med nästa år också och då kommer jag att starta från början så man inte har så mycket att komma ifatt.

Så jag ville bara meddela att jag lever och jag ska göra vad jag kan för att komma en god bit till på väg.

Ha det bäst ni alla.

//Monica

1 kommentar:

Annika sa...

I bland finns lusten och kreativiteten och i bland inte. Man måste vara nöjd med de bilder man presterat. Kul att du ska vara med även nästa år.