tisdag 24 februari 2015

När det går bra.

Veckan som gick fungerade bra på mig. Minus hela 1,3kg bort. 
Men ska ärligt säga att det går väldigt motigt och jag sköter inte kost och träning som jag ska. 
Tror jag är inne i en depp period.

Nåja jag har i alla fall kommit på bättre tankar och det ska funka. Allt kommer att bli bättre och lösa sig inom det närmaste då vi ÄNTLIGEN ska flytta till större boende.
Ser fram mot detta och tror också att en hel del kommer att falla på plats när man kommit till ro.

Jag har idag beställt mig en Slow Juice maskin som jag hört så mycket om. Det ska vara bra för hälsan och jag ser det som en investering i just hälsan.
Här kommer en länk till maskinen som ska pryda vårt hem.
Sedan har jag hittat en svensk juice instruktör på facebook The Juice Blondie som skriver så lätt och bra så att det kan nog vem som helst få rätt på det där med Juicing.
Det var allt för idag jag återkommer med info om maskin och hur det går.

Monica

  

Inga kommentarer: