måndag 26 september 2016

Minus igen!!

Nu börjar det att bli lite lättare här ;)
Denna vecka blev det ytterligare ett minus.
Minus 1,3 kg
BANG på den Monica.

Sedan har jag gått och dragit på mig ett ryggskott och hur kul är det på en skala!!!!
NOT!
Bildresultat för ryggskott
Typiskt men men inget att göra utan bara att rida ut det.
Sedan har jag suttit och funderat lite på det där med kokböcker

Hur tänker jag nu undrar ni!
Jo man samlar ju på sig en hel del recept genom tiderna och de blir ofta liggande i högar och när man ska ha dem så hittar man dem inte!
Känns det igen?
Nåja här hemma är det så i alla fall. 
För att komma ur detta ska jag nu se till att ta fram de recept som jag VERKLIGEN gillar och göra en kokbok av.
Min alldeles egna kokbok.
Jag har tittat runt lite och hittat photobox och solentro som jag kommer att testa.
Sedan har jag faktiskt kollat in lite på Moderskeppet också hur man ska lägga upp det m.m
Jag vill ju ha en/flera som jag har användning för.
Visst det kommer nog att ta lite tid, men jag kommer inte att göra en mastodont bok utan ta lite favoriter, julrecept, kakor, bröd, julgotter m.fl

Vem vet det kanske blir någon som får en kokbok i julklapp ;)

Allt för idag nu ska jag se till att ta hand om ryggen och ta en liten promenad.

Monica

Inga kommentarer: