måndag 23 mars 2009

Nr 254 Röd

Nu har det varit så där lungt igen. Men jag fotar och fixar men jag får inte riktigt tiden till att räcka till. Nu i helgen var jag i alla fall med mina barn inne på Stapelbedsparken för att fotografera. Svinkallt om fingrarna så det blev inte mycket tagit. Sedan är det ju det också att man får se till att man inte är ivägen.
Sonen skulle i alla fall visa en sak och vi fick gå till en liten hemmasnickrad ramp. Låg och inte alls det han är van vid. Men i alla fall så fick jag en bild på hans skor som är röda.
Alltid något. Får åka dit igen när det blir varmare och se till att ha med stativ också. Vill ju få till en sådan riktigt fräsig bild med hopp.

Monica

8 kommentarer:

Chesney sa...

Amazing catch, and I love those red skater shoes! Brilliant!!

Maria sa...

Ja, visst är det kallt om fingrarna, håller också på att frysa halvt ihjäl om dem men vad gör man inte (till en viss gräns förståss).
Urläckert foto i alla fall. Ska ta mig till Stapeln snart jag också.


Kram Maria

joggemia sa...

Nä, den där tiden, den räcker aldrig till. Häftigt foto blev det i alla fall. Häftig vinkel.

Kram!

Della sa...

Läcker bild!! Och labfärg förstår jag.

Maria i Sennan sa...

Tiden-ljuset-värme-inspiration-ja nog fattas det en ibland-men bara vänta snart återvänder allt
Rödaaaa skor va det....
Maria i Sennan

365photosin2009 sa...

I love the way you emphasized the shoes and the skateboard in this. Excellent photo!

Marie Höglund sa...

Snygg vinkel du fotat i och de röda skorna verkligen lyser upp bilden.

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色