torsdag 2 februari 2012

Kvällsträning

Kvällen/nattens träning igår är avklarad med bravur.
Det blev 12 minuter vibrationsträning (magen)
15 minuter Crosstrainern intervallträning
15 minuter löpbandet intervallträning.

Summa utav kardemumman är att jag måste nog se till att kfäma på lite mer då detta inte var så jobbigt som jag hade föreställt mig. Tror nog att det handlar om att jag hade fel motstånd inställt men det var första gången jag testade intervall på maskinerna så det ska nog bli bra när jag kommit fram till mina inställningar.
Klart jag blev svetting men kändes ändå inte som om jag tog ut mig helt. Börjar med att öka tiden till nästa gång det kan ju vara så enkelt att det är det som det handlar om. Får testa med andra ord.

Mina nya skor har kommit idag och det passar bra för de andra har gjort sitt, känns skönt samtidigt att man sliter skor för det måste ju vara bevis på att man rör sig :) inte sant??

//Monica

Inga kommentarer: