onsdag 29 februari 2012

Träning


Så var det dax igen att försöka sig på lite träning efter förkylningen. Jag kan säga att det gick sådär lagom bra. För det första så var jag så dum att jag trodde att jag skulle kunna springa efter att ha legat i drygt en vecka. Ack så fel jag hade då!!

Jaja jag sprang något lite till och från och kände mig som en inbiten rökare med kondition nere i skorna. Hostade som en galning och fick inte luft. Phhhu med andra ord en nära döden upplevelse. Så jag fortsatte i stilla mak min promenad. Vad händer då??
Jo då har jag tydligen stängt av min mobil och den har inte registrerat min promenad!!!
Trött jag blir då!
Men jag har i alla fall varit ute och gått och sprungit lite fast det inte syns på den här bilden.
Men ett litet foto som bevisar att jag minsann blev både varm o svettig har vi här. Snygg "frilla" man får i blåsten säger jag bara. Nåja detta bjuder jag på.
Snygg "pose" Monica!!! Hahaha inte lätt det där med att försöka sig på att fotografera sig själv när man har andan i halsen.

Idag blir det samma runda men jag ska BARA powerwalka och inte gå igång som en tok igen.

//Monica

Inga kommentarer: