måndag 29 september 2014

Går bra!


Nu är vi där igen en ny orörd vecka som bara längtar efter att påbörjas.
Vad ska jag så tänka på denna vecka!!

  • Jag ska dricka mer vatten
  • Jag ska ta en promenad varje dag
  • Jag ska tänka positiva tankar
  • Jag ska njuta utav livet
Jag har lyckats med att gå ner hela 4,3 kg på 2 veckor och är mycket stolt o nöjd med mig själv. Skäms dock lite för jag vet att jag har slarvat andra veckan otroligt mycket. Så misstänker att det kommer ett plus nästa vecka.
Så nu har jag bara att se framåt och ta tag i allt igen och vara riktigt duktig så jag kan häva ev viktökning till nästa vecka.
Vill ju inte att det ska bli så men jag VET att det kan bli så nu. Så lite tuffare promenader så att flåset kommer igång och så vara noga med kosten o inte fuska.

Annars så känns allt bra och jag är motiverad och vill så gärna klara detta. Sååå
HOLD ON TIGHT MONICA AND KEEP UP THE GOOD WORK!!!

//Monica

Inga kommentarer: