måndag 11 januari 2016

Hur var det nu?


Det var väl faaa..... själv att det inte ska gå.
Nu blir jag sur på mig själv och ingen annan. 
Att jag inte kan ta mig i kragen och verkligen göra något åt det här, vad är det för fel på mig? Varför kan alla andra utom jag?
Har ju kunnat förr, vad är det som hindrar mig nu?
Är jag lat eller vad är det?
Detta är ju bara inte sant att man kan vara så in i bombens svår att dra igång denna gång. 
Detta skulle ju bli ett bra och friskt år för mig och inte ett år fyllt med en kropp som inte orkar hänga med.

Så vad ska man sätt upp för små mål då?
Det första och som ska följas var morgon är att dricka 2 glas vatten!!!!
Fattar du detta nu Monica?
Vet att det startar kroppen bra och att det sköljer ut en massa slaggprodukter.
Är det svårt då? NEJ!
Om jag börjar där och ser till att håller mig borta från godiset på kvällarna så har jag kommit långt.

Detta är väl inte så svårt?!
Jo tyvärr för mig men jag sätter en vecka först och främst och ser hur det går.
Sååå idag den 11 januari startade jag.
2 glas vatten check på den.


Monica


Inga kommentarer: