tisdag 19 januari 2016

På önskelistan

Sitter och surfar runt på lite olika sidor för att hitta just det där som jag söker. Inte helt lätt men jag har en bild i huvudet av vad jag vill ha och får sedan sitta och goggla.
Först ut vill jag ha lite nya rödvinsglas och då har jag tittat på dessa.
Hittade jag till bra pris just nu här.

Sedan behöver vi lite vattenglas/whiskey och då är dessa av intresse
Kommer från svenska tenn och kostar "bara" 65 kr det kan man ju unna sig tycker jag.
Gillar att blanda former på glas. 
Lite kul när man inte "snöar" in sig på bara en serie.
Tittade även på lite dekorationer
Eiffeltornet är det som är intressant.
Bilden har jag lånat på nätet och vem som taget den och länk finns på bilden.

Har även tittat på Ernst ljusstakar som jag har en liten förkärlek till.
Rund Lykta, mässing (Hög)
Vill ha de alla tre storlekarna.
Det var lite önskelista från mig.
 Monica



Inga kommentarer: