lördag 4 april 2009

Nr 44 Kedja


Många inlägg idag! Men detta är det sista för idag tror jag det kommer fler imorgon. Jag måste ju komma ikapp med temalistan.
Kedjan har jag tagit utanför vår Kyrka här i Vellinge. Solen var på sitt bästa humör idag så jag fick till den riktigt bra.
Åter igen så är det labfärg och kontrast, har beskurit bilden lite också.
Nu ska jag gå och "läka" mitt solbrända skinn som har fått en dos för mycket sol idag.
Vad jag älskar detta väder.
Ha en fin kväll alla!
Monica

5 kommentarer:

Chesney sa...

wonderful composition and lighting here! Love that shadow! I wish we had the sun to get a little tan - I am jealous!! Have a great weekend!

Maria Thorbjörnsson sa...

Inte ska du jäkta i detta härliga väder....ta det med ro du hinner
Vackert och bra tema/bild
Kramen--Maria

Brita sa...

Vackert och stämningsfullt, fast det är en gammal kedja...men den har kraften kvar.

Ulrica sa...

Fint ljus, läcker kätting och snygg bild.

Anonym sa...

Great texture and color in the chain and rock. And the shadow makes it even more interesting...