tisdag 7 april 2009

Påsk kort

Har efter "lite" påtryckningar äntligen lagt upp ett kort som jag har gjort. Har inte haft inspiration och lust på ett tag. Men så sakteliga kommer den tillbaka igen.
Rättare sagt så är det tiden och en hel del annat som just nu har blivit prioriterat i mitt liv.
Men jag gör kort fortfarande så ni som saknat mina kort ni kommer att få se mer utav den varan igen.
Ni ska veta att det värmer att höra att ni saknar mina kort.
Jag lovar att bättra mig.
Idag blir det bara detta kort, Stämplarna kommer från Magnolia och färglagt med copics och promaker.
Tack än en gång för uppmuntran.:o)

Monica

4 kommentarer:

joggemia sa...

Tjoho...vad kul med ett kort igen! Och lika fint som vanligt! Ja, tid skulle man ha mera av.

Kram!

Chesney sa...

I have never seen any of your cards - Beautiful! You do really nice work (and Happy Easter to you)!

Anonym sa...

väldigt fint!! Både kort och kort från dig alltså... ska bli spännande att se vad du bjuder på härnäst.

Maria Thorbjörnsson sa...

Glad Påsk önskar--Maria--