måndag 3 november 2014

Tråkväder

Min lediga dag denna vecka och då ska jag iväg på möte. Meeeeen just detta möte åker jag gärna till för det är trevligt.
Hur kan möte vara trevligt???? Håller med men just detta är faktiskt intressant så därför tar jag mig de 10 milen tur/retur för 1 timmes möte.
Annars så tycker jag just nu att november månad är en tråkig månad och tänkte att jag lägger in några foton från vår sommarsemester bara för att pigga upp mig lite.

Detta är något som jag känner att jag skulle kunna tänka mig precis nu!!! Detta var lite läskigt men efter en stund så var det bara underbart och man gick ju som på moln efteråt. Det kunde behövas för min del så jag fick en allergisk reaktion på mycggor och hela jag och speciellt mina ben var som stockar!!

Mannen och jag sitter och förundrar oss över det stora fatet med skaldjur och fisk som vi beställde.
Till vår grämelse så var detta utkastade pengar (1000kr) det smakade rent ut sagt skit och allt var kass. Överkokta, sunken smak och kall mat. Då vi på pekade detta så ville de bara bli av med oss och tyckte att vi borde skämmas!!!!! Skoja min doja säger jag bara. Inte nog med det vår vän blev sedan dålig då hon åt bläckfisk som typ smakade olja på detta hemska ställe. Men som sagt det blev ett minne för oss, ett ställe som vi kommer ihåg trots att det var mycket dåligt.



Sedan blev det ju lite geocaching också när vi ändå var här. En hobby som mannen och jag tycker är kul. Vi har en blogg bara för detta också. Den är inte just nu så uppdaterad men den fylls på när vi har tiden.
Vi var ute på en båttur som var det bästa på hela resan, helt underbart.
Lite bilder kommer här:

Svenska flaggan måste hissas utav skippern som för övrigt min man åkt med flera gånger. Jerry fick äran att styra skutan.


Här kom vi till Antony Quinns strand där de spelade in en film tror det var kanonerna från Navarone
Hmmm får kolla upp detta ordentligt.


Jaja man måste ju bada också. Lite vatten i ögat men annars bra.


Snorklade gjorde vi också i en grotta som vi fick simma ut till. Helt fantastiskt fint var det där inne.


Detta var lite utav sommarn i år 2014.
Längtar tillbaka igen.

//Monica 

Inga kommentarer: