tisdag 28 oktober 2014

Funderingar inför julen

Oj vilket huvudbry man kan ha då!!! :)
Nej det är väl inte så men jag inser att det är dax för nya adventsstakar och jag har hittat lite fina och vet inte riktigt vad jag/vi vill ha. Hihihi bäst att skriva så då jag inte är själv o välja!
Men..........vet inte om jag vill ändra mig på vissa saker :/ 
Fast jag tror nog att mannen VILL SAMMA SOM JAG!!! (önsketänkande)
Funderar på två sådana fast i ek. Har sett dessa i ek men de fanns inte med på sidan. Detta för att mannen kunde tänka sig dessa i ek! Hittade dessa på bauhause.
Som ett liiiiiitet komplement till dessa två som jag som sagt vill ha i ek så hittade jag denna goding som jag tänkt på länge.
Tadaaa ni ser det vita och eken!!! Mmmmm fint och alltid fint med lite levande ljus också. Denna hittade jag på Design oasen.

Sedan vill man ju ha något fint i köksfönsterna också.
Hmmm här blir det lite mer problem för här är jag inte helt tillfreds med mig själv. Jag funderade på att ha likadana i alla fönster och har väl inte lagt det på hyllan än. Men man kan ju alltid titta lite ;)
Sedan kanske 2 av dessa! Lite villrådig är jag allt. Som ni ser så gillar jag det i vitt. Har alltid haft röda ljusstakar förr och känner mig lite mätt på det. 
Gillar denna lilla låga som man kan ha i hallen och i så fall 2 st också. Men tror för tillfället att det blir stjärnor där. Denna kommer från Ellos.

Se här hittade jag ju vad jag sökte.

Får nog fundera lite till. Men det var lite funderingar från mig.

//Monica



Inga kommentarer: