måndag 29 februari 2016

29:e februari

Hallå på er där ute nu blev det ett långt uppehåll här igen.
Men som sagt livet ville inte riktigt som jag. Känner att det inte är så lät att komma in i bra fas när det händer så mycket runt en.
Men jag ger mig inte utan jag tar upp kampen igen, med allt.

Imorgon börjar jag igen med att ta tag i allt och det går kanske lite lättare!!!!!!!!!!

Det blir nytt jobb imorgon eller nytt och nytt det är samma jobb som innan men med en ny arbetsgivare!
Hmm ska bli kul att se vad detta kan bli!

Efter detta så har ju en börda fallit och jag kan tänka mig att det ska gå lättare att komma igång med allt.
Känns som man kommer med ursäkter hela tiden, och jaaaaa det gör jag nog.

Men nu är det NOCK!!


Så är det så hej o hå och kämpa på.

Sar såå

Monica

Inga kommentarer: