fredag 12 februari 2016

Fått igång crosstrainern



Nu jäklar har crosstrainern fått sig en liten körare här hemma.
Hmmm ska kanske säga att det var jag som fick mig en omgång.
Nu har den stått länge nog och samlat damm så det var dags att ta tag i det där med motion och vikt.
Seså Monica bra kämpat där nu ska vi bara se till att hålla detta så att man kan komma i form. Säger inte sommaren för det tror jag inte att jag klarar. Men när året är slut så jag jag vara i form som jag vill.

Började lite enkelt för att känna hur benet skulle klara sig. Har ju haft problem med det från och till.
Så ynkliga 5 minuter på ett intensivpass klarade jag galant.
I morgon så ökar jag till 10 min.
Fyller på med 5 minuter till jag är uppe i 30 minuter sedan håller jag där ett par veckor.

Detta kan ju ändras men jag känner så än så länge.
Hade tänkt lägga in foto men får inte in mina egna foto idag. Får titta på detta och se vad som är fel.

Monica

Inga kommentarer: