måndag 8 februari 2016

Inflammation

Det som skulle bli att vända blad och ta tag i träningen gick inte så jättebra.
Det började med att jag hade ont i foten hela dagen på jobb, det blev bara värre och värre framåt kvällen.
Kunde knappt koppla med foten när jag körde (och jag kör en hel del i jobb)
Nåja jag svängde in om bensinmacken när jag körde hem och fick handlat på mig lite Ipren.


Aj på foten. Ursäkta taskig bild på foten strumpan precis avtagen efter en hel dags jobb. Sorry!!

Nåja lite Ipren och voltaren och sedan i säng.
Dagen efter kändes detta bra och inte märkvärt ont.
Ytterligare en dag efter så får vi för oss att gå ut med vovvarna på promenad. Jättefint väder och jag ville ju gå lite med tanke på att jag gått med i 20 mil på 5 veckor.
Jo men visst!!!!! 
Tack för det nu är foten svullen igen, ska nog inte överanstränga den på det viset.
Lite bilder på Scar tagna med mobilen.




Det blev en lite runda och de fick lukta lite på nya platser. Men min fot den fick hem och vila för nu är det dax för jobb igen. Ska bli kul och se hur detta kommer att gå med foten.

Ha en bra dag.
Monica

Inga kommentarer: