tisdag 17 januari 2012

Mer pepptalk än någonsin!!

Idag kunde jag inte hålla mig ifrån att gå upp på vågen bara för att få en bild utav hur det har gått. Jag har varit jätteduktig med att äta rätt enligt Viktväktarna och jag har minsann motionerat också. Har kommit igång efter en seglivad förkyling.
Än så länge är det "bara" powerwalking men i alla fall så ska jag minst ha gått 10 000 steg om dagen och det har jag gjort.
Vad tror ni händer när jag ställer mig på vågen???
JO jag har gått upp i vikt, detta är fan inte rättvist.
Nåja jag ger mig inte för min vägdag är ju inte idag utan först på fredag så det kan ju hända saker fram till dess.
Men i alla fall, fatta att jag blev lite ledsen. Tanken kom att då kunde jag ju tagit den chockladkakan som jag var så sugen på.
NEJ absolut inte Monica bara att se till att komma igång igen och ge järnet.

Ha en bra dag på er jag ska ta min kamera med mig och gå en lååååång runda nu.

Monica

1 kommentar:

Lairama sa...

Nej, det är inte kul när man kämpar och det blir tvärtom. Men efter upp går det ner... eller något annat klokt.
Kämpa på så går det bra. Och den där chokladen ger bara ångest (ska jag säga som är chokladoman).