fredag 20 januari 2012

Vägdag!

Oj så bra det blev. Jätteglad efter dagens vägning, det går bra det här. Tack VV för det. Tycker ändå att jag slarvat lite men det har ju gått bra i vilket fall som.
Totalt på 2 veckor -1,3kg

Midja -7 cm
Lår -2 cm
Stuss +- 0 cm
Arm -1 cm
Byst -5 cm

Jag är med andra ord väldigt nöjd och för att fira detta har jag beställt mig 2 par träningsbyxor.
Träningen går hyfsat här ännu inte kommit ner till Energicenter för att träna men mina promenader och träning med flowin här hemma har ändå gett resultat.
Så nu fortsätter vi i samma anda så ska detta bli hur bra som helst.

Monica

4 kommentarer:

Alva sa...

WOW! Toppenresultat ju! Bra jobbat!! :D

Suzan sa...

Härligt, bra jobbat!

Pernilla be sa...

Härligt! Keep up the good work :)

Kram, Pernilla be

Jessica sa...

Grattis :D Bra jobbat tjejen! Peppkram