onsdag 2 januari 2013

Då var det dax för ett nytt år!!

Mycket förväntningar på detta året har jag.
Fotobloggen ska minsann klars av detta året och mina rivstartsmål ska också klarat av.
Med andra ord detta ska bli ett bra år.

Det första som då händer är........... jodå jag glömmer kameran hos kärleken och kan inte lägga upp bild som jag lovat!!!!! Uppppps!!
Monica Monica hur tänkte du nu?

Tänkte kanske inte fullt så bra ;) ehhh ingen fara på torpet foton ligger ju i kameran så det är bara att lägga in sedan. Bjuder på lite "bubbel" så länge ;) Låt er väl smakas!!!


Angående Rivstart så har jag bestämt att jag startar den 4:e så jag kan "frossa" ;) lite till innan jag kör igång.
Nej så blir inte fallet alls utan jag smygstartar lite nätt redan.
 
Så med andra ord mina vänner så önskar jag er ett riktigt Gott Nytt År med massor utav härliga utmaningar o kärlek!!!
 
//Monica

Inga kommentarer: