tisdag 8 januari 2013

Kortläsare!!??

Då sitter jag här igen med alla mina världsliga problem!!!! :)

Nåja så farligt är det inte, det börjar ju att rätta till sig med allt nu. Har hört att det är så många fler än jag som haft/fått problem med att ladda upp bilder på sin blogg!! Kan bara säga vad är det för trams att de gör sådan inställningar bara rakt av så man inte har en ärlig chans att fatta vad det handlar om! SKÄRPNING!!

Säger då att det är tur man har facebook så att man kan slänga ut en fråga och vips så har man svar. Började ju att fundera om man hade gått o blivit "gammal" och inte fattade hur man skulle göra längre :O

Nej nej nej det trodde ni inte eller hur ;)  (eller kanske) !!

När man då äntligen fått rätt på bloggen och kan få in bilder, vad händer då??? Joo minsann då sätter det igång att strula med att få upp bilder på datorn från kameran!! Säger bara VAAA!!

Har ju funkat i alla år! Hmmmm Monica får tänka till här igen. Ner i källaren och leta upp skivan som kom med kameran för att lägga in den i datorn en gång till. EEhhh, just det skivan??
VAR ÄR DEN??
Inte i orginalförpackningen för kameran i alla fall! Jag blir bara såå trött......

Såå då tänker vi till lite mer och kommer på att.........ok.......fortsätt att jäklas bara, men jag ska vinna. Med andra ord jag ska ut och köpa mig en kortläsare till datorn. Vad tror ni om det?
Kan nog vara en smart investering eller vad säger ni?

Med andra ord ni får ha en bra tisdag och ta hand om er :)


//Monica


Inga kommentarer: