måndag 7 januari 2013

Ett problem kommer sällan ensamt!

Jaja då var det dax igen!!
Kan det inte sluta att strula någon gång då. Nu när jag äntligen fått rätt på det där med foto här inne på bloggen så kommer nästa!!!

Kan man bli annat än trött?? Nääää..... men jag ger mig inte jag ska finna ut det problemet också. Vill ju uppdatera sidan här så ni kan få lite nytt att läsa och titta på :).
Min rivstart har gått lite si och så då jag dragit på mig en förkylning så jag kan inte träna fullt ut men det kommer det också. 
Så håll ut mina vänner jag kommer med full uppdatering när allt funkar som det ska igen.

//Monica


3 kommentarer:

Annika sa...

Blä för krångel och tjafs! Hoppas det löser sig till slut

Pysselfarmor sa...

När det börjar krångla då är det som "förgjort". Jag väntar 😊

Jeanettes blogg sa...

Hej
Jag har en fråga till dig - jag kan inte sätta ut bilder längre - har du ngt tips hur man får in bilder - tack på för hand från Jeanette