onsdag 21 januari 2009

Ögon nr 88 dag 20

Extrem, extrem men det är ögonen som ska var i fokus. Det kan man väl säga att de är. Hahaha!! Jag fick inte lagt upp denna bild igår då jag kom hem så sent och inte hant med. Jag har jobbat med olika lager i denna bild och inventerat masker, skärpt upp och maskat med/för ögonen. Det ser ni säkert. Kul att testa lite extrema saker också. Här ser jag själv att jag har tagit i för mycket, men jag kan ändå säga att det är rätt så läckert ändå. Visst är hon söt min lilla modell? Nu ska jag besöka andra 365 photo challenge bloggare och titta på deras bilder lite. Gör det ni också.

Så dagens bild kommer lite senare idag. (jag vet att jag ligger en dag efter just nu men jag kommer ikapp, måste ut och "knäppa" en bild eller två innan jobb)

Monica

6 kommentarer:

Ejris sa...

wow vilken söt nos=)

fantasin börjar tryta ute känns det som allt blir halka,frost bilder, inne..tja tvätt bilden men det är ju inte så kul...måste fundera lite=)
kram

Unknown sa...

Tycker inte att det blev för mycket.
Passar jättebra. Framhäver temat som det ska. Hade ju passat till temat gul likabra också.
Ha det så länge

Maria Thorbjörnsson sa...

Visst e det roligt med att redigera-Sweet eyes-Sötnosen e hur go som helst
MJAAAAUUUU
Lilleman o Lillemor hälsar

annette sa...

Hur söt som helst, jag som inte är så duktig på att redigera ser ju egentligen inte så mkt av vad Du gjort, tycker bara att ögonen är jättfina ja, hela katten är fin;)

Kram //annette

Ulrica sa...

En riktigt läcker madam. Och vad häftiga ögonen blev med lite jobb...

Anonym sa...

Beautiful cat - you captured its eyes very well...