torsdag 29 januari 2009

Nr 350 Varning


Varning alla. Klättra inte här.
Tråkigt foto som jag var tvungen att leka lite med. Hade tänkt något annat för detta tema men det blev inte som jag ville så då kom denna skylt väl till pass.
Bilden tog jag ute på Månstorps gavlar när jag var där. Som skylten säger så får man inte klättra här och det kan jag nog hålla med om.
Tyckte att skylten var lite annorlunda så därför får den bli min Varnings bild.
Redigerat det ser ni ju att jag har gjort. Testa lite olika saker här och kan inte säga riktigt vad jag gjort då jag satt en bra stund och drog i olika reglage. Skylten var S/V så jag har inte ändrat den i alla fall utan jag har lagt till lite, lite lila. Skuggat, blurat, lagt till färg m.m.
Nåja det fick bli som det blev när det inte blev som det skulle. Dvs att jag inte fick till den bild jag tänkt mig.
Ha en bra kväll.
Monica

1 kommentar:

Veronica sa...

Tycker den blev bra!
=)