torsdag 2 augusti 2012

Dag 1

Kan summera att dag 1 gick väldigt bra, lagom jobbig träning.
Dock lite jobbigt när det gäller maten jag är inte så van vid att man ska väga och mäta. Men jag ger det en chans. Blir säkert så att man lär sig efterhand ungefär hur mycket man ska ta m.m.

Träningen som var 10 min cardio
1-3 övning rep 15 gånger 2/set
10 min cardio
4-6 övningar rep 15 gånger 2/set
7-9 övningar rep 15 gånger 2/set
stretching.
Maten måste jag se till att planera bättre imorgon. Lite jobbigt då jag jobbar kväll alltid så jag måste planera om mitt dygn lite.

kl 9 frukost
kl 12 lunch
kl 15,30 mellis
kl 18,30 middag
kl 22 mellis
kl 01 mellis
kl 02 natti natti

Som ni ser äta äta äta!! Men det är ju inte så stora mål och tur är väl det (säger jag nu).
Nu ska jag planera dagens mat dvs dag 2.

//Monica

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag följer nog ungefär deras kostrekommendationer, men jag använder VV-appen som hjälpmedel. Jag är rätt van att planera maten, det svåra är att inte slarva för mycket. Man behöver några "nödlösningar" på lut. En påse sötmandel har jag alltid i handväskan och tio sådana räcker som mellanmål.

Kram, Pernilla be