lördag 25 augusti 2012

Velar o funderar!!

Mmmm så kan det ju vara.
Ni som följt mig har ju sett mina hopp mellan de olika dieterna och det måste ju bli ett stopp på det. Man kan ju inte hoppa runt och vela på det sättet det inser jag också.
Har ju sagt att VV är det som nog funkar bäst på mig. Men jag är nu inne på LCHF igen och jag kan inte bestämma mig vilket jag ska göra. Jag måste läsa på igen för att hitta det som är rätt för mig.
Är rädd att jag ska sakna pasta, bröd när jag kör LCHF kanske är det bara så att det är under en övergång.

Något som är bra i alla fall är att jag kommit igång med träningen ordentligt tack vara Fitnessfighten och det var ju något som jag ville.
Känns bra att träna men kosten har jag som sagt problem med.

Så det blir till att sätta sig och läsa lite till för att komma fram till vad jag ska och vad jag vill.

FETT ÄR SVETT SOM LIDER
 
//Monica

1 kommentar:

Pernilla Be sa...

Du måste inte följa en speciell diet. Jag äter lite kolhydrater och håller koll på kcal, och mycket träning. Skippar man de snabba kolhydraterna slipper man sötsuget, men man behöver inte äta strikt LCHF för att uppnå den effekten. Men du är kanske som jag och behöver "något nytt" för att tända till?

kram, pernilla be