torsdag 9 augusti 2012

Dag 9

Jag hänger med och det känns något bättre i min vad. Jag har i alla fall kört med stödstrumpor idag och det kändes riktigt bra så det kommer jag att ha hädanefter.

Jag följde dock rådet att inte springa idag. Testade och kände att nääääää Monica låt bli det där nu!!!
Det blev en lång runda PW på 1,5 timme och sedan körde jag styrkepasset när jag kom hem. Lite inslag utav intervall för att få upp pulsen.
Inte nog med det för efter passet så tog jag mig en cykeltur på ca 1 mil nu tog jag det lungt för jag hade kameran med mig och fotograferade lite utmed vägen.

Maten har idag gått jättebra, hittat lite nya recept som jag testat och hittat en del guldkorn.
Bl a denna Hallondryck.
Gott o snabbt men jag vet att jag ska nog sila den från hallonkärnor för det var inte så kul att få ett gäng sådan i munnen.
Lax har det också stått på menyn idag Dragonlax som jag hittade inne hos en annan FF Sonja gå in och titta i hennes blogg vet jaa!!

Som jag sa innan mitt nya mantra SVETT ÄR FETT SOM LIDER!!!!

//Monica

Inga kommentarer: