fredag 3 augusti 2012

Dag 2


Som igår så blev träningen likadan utom att jag istället hade cardio 1 timme, nåja inte hela tiden men jag hade en snabb PW med inslag utav jogg.
Kändes så bra att vara ute så det blev bara så.

Det är maten jag har problem med, tycker det är så jobbigt att behöva mäta och väga. Så här känner jag att det kan bli problem.
Men det är planering som krävs och åter planering.
Frukostarna kommer jag inte att ha problem med för där har jag hittat hur jag ska gå tillväga.
Det blir antingen gröt eller fil.

För att sedan summera så har kvällen gått bra och har känt en aning träningsvärk på en hel del ställen på kroppen.
Har fått tips utav en kollega om plankan. 45 sekunder är mycket ska jag tala om när man inte har rätt teknik. Blir till att testa så att man kan få bättre tid på den.

Nu ska jag övergå till dag 3 planering det är ju fredag och allt så det vill till att man hittar bra alternativ till mat.

//Monica


Inga kommentarer: