onsdag 15 augusti 2012

Dag 14


Allt startar med ett steg, jag har gått en hel del steg på min tusenmilafärd. Man ska dock veta att det kan bli steg bakåt också ibland och det är bra för då får man tid att tänka efter vad man egentligen vill här i livet.

Jag har i alla fall bestämt mig för att fortsätta framåt och inte blicka bakåt då det tar alldeles för mycket energi och gör att man inte kan prestera bra. Så här och nu får det vara nog med att tycka synd om sig själv och bara sikta mot toppen för det är dit jag ska!!!

Kommer att tillåta mig att ta ett steg bakåt ibland bara för att reflektera över allt. Men det är mot .......fram och toppen jag ska!!!

Med detta vill jag ha sagt att det är bara du själv som kan ändra dig och ingen annan kan göra det för dig så pepp pepp på mig!!!

I morgon är en ny dag och den ska jag ta emot med öppna armar.

//Monica

2 kommentarer:

Pernilla Be sa...

Kloka ord!

kram, pernilla be

Linn sa...

Så sant. Jobbet kan man bara göra själv. Hittade hit via höstutmaningen. Lycka till!