måndag 6 augusti 2012

Dag 5

Idag har det inte känts bra alls, typ stopp stanna och tänk efter dag. Jag har i alla fall hängt med och inte trampat utanför progammet!!!
Duktiga jag!!
Träningen idag var den värsta jag har varit med om med huvudvärk från hell så är jag glad att jag lyckades genomföra den överhuvud taget.

Maten är ju hela tiden ett gissel för mig jag har svårt att hitta på mat som är bra och sund. Framför allt att få i mig all mat. Men även här var det bra mat idag. Njjja ett litet snesprång men inget som jag räknar som någon stor fara. Jag är på banan igen.
Hoppas nu att morgondagen ska vara bättre och att det vänder.

//Monica

1 kommentar:

Pernilla Be sa...

Svinbra jobbat! Det är tufft när det är motigt, men man mår så mycket bättre efteråt. Påminn dig om den känslan när det är jobbigt.

kram, pernilla be