söndag 11 mars 2012

Attack dag 2


Då är det dag två nu då. Ska erkänna att jag fick en farligt sug igårkväll men jag härdade ut och det visade sig vara väldigt bra. För idag visade vågen -0,6 kg!!!!!!
Visst jag förstår att det är mycket vätska som trillar av, men ändå. Sedan när man tänker efter så är det ju faktiskt så att jag har Viktväktat fram till igår så man borde ju inte ha så mycket vätska som bara faller av. Nåja jag är SUPERGLAD och inleder dagen med tamtadam!!!

Miniyoggi 0,1% med 1,5 msk havrekli och 1 msk linfrö (hehe rätt mängd idag) vatten får vi inte glömma. Nu ska jag ut på en promenad för att sedan sätta igång med lunchen.

Lunchen och middagen på jobb blev ägg, kesella, Makrill, detta var helt okej. Sedan har det blivit mängder med vatten också.

På kvällen efter jobb så gick jag in och tränade på energicenter.

  • Vibrationsträning magen
  • Crossträner
  • Löpbandet
  • Styrketräning.
Allt har känts bra idag inget sug efter något utan en bra dag helt enkelt.

//Monica

Inga kommentarer: