onsdag 14 mars 2012

Attack dag 4 och Crusie fasen början.

För att nu summera Attack fasen helt så har jag tappat hela -2,9 kg. Bara idag sista dagen så ramlade -1,1 kg av jag förstår inte hur det gick till för jag tyckte att jag var lite ur en stund på kvällen. Men tydligen funkade det bra. Så hur glad är jag!! SUPERGLAD detta fungerar ju och det är inte någon svält kur eller fett kur. Så jag fortsätter och jag mår bra och mitt mål närmar sig.

Idag ska jag äta lite grönsaker till köttet och jag känner att jag nog kommer att köra varannan dag med grönsaker och kanske lyxa till det på helgen och äta grönsaker i helgen också. Vet ju att nu kommer vikten nedgången att bli lite mindre men jag testar mig fram här och ser hur det går och hur jag mår.

Så glad över mina nätvänner på facebook där man får tips och pepp när man behöver.

//Monica

1 kommentar:

Modekatt sa...

Grymt bra gjort Monica!

Nu har jag också lagt till dig på min länklista :)