fredag 9 mars 2012

Testa något nytt

Nu känner jag att det är dax att testa något nytt igen!! Jag vet, jag vet att man ska inte hålla på att "tramsa" fram och tillbaka men jag har kommit på en platå och vill komma igång igen.
Jag vet att annars så skippar jag allt och så går det helt åt pipsvängen igen.

Så nu ska Monica testa en ny metod som jag läst på om igår. Hoppas att detta ska bli bra. Värt ett försök i alla fall.
Så imorgon ska jag gå in i Attackfas som för mig ska vara i 4 dagar. Hmmm jag lovar att utvärderar detta. Undrar om detta är något som funkar för mig. Hade problem med LCHF dieten då min mage inte alls ville som jag.

Men jag är peppad som bara den för att testa detta har hittat massor utav trevliga bloggar (lägger upp några i sidan under mat/träning) -------------------------------------->
Såååå wish me luck!!!
Här kommer min DuKan resa som jag hoppas ska gå bra.


 
//Monica

1 kommentar:

Amonazon sa...

Jag testade LCHF några månader innan jag fastnade för Dukan, och det gick inge bra, jag gick upp i vikt.
Med Dukan tappade jag raskt 21 kilo på 6 månader, resten har gått trögare, fast jag är nöjd, har inte så mycket kvar nu.
Svar: Tack Monkan, då önskar jag dig lycka till med Dukan.
/Mona