lördag 17 mars 2012

Cruise dag 4

Erkänner att jag hade ett litet bakslag igår och då inte för att jag egentligen var hungrig utan att jag tyckte lite synd om mig själv!!!!
Men jag är uppe på rätt bana igen och dagen har jag varit ute i skogen och PW 7 km strax under 1 timme.

Hemska tanke där kom en kvinna i 50 års åldern och "sprang" om mig!! Det fick ju bara inte hända så jag satte väl igång som en annan tok och sprang. Kunde ju inte vara sämre än henne tänkte jag. Detta straffade sig när jag kom till en mycket brant uppförsbacke.
Jag lovar jag fick en nära döden upplevelse, huu så hemskt jag fick inte luft. Fick promenera i nästan 500 m innan jag fattade vad som hänt. Hur kunde jag nu vara så korkad att ruscha på som en galning och inte göra som vanligt. Nåja jag kom förbi "tanten" och var framför hela tiden.

Så nu vet Monica att man ska inte bli skogstokig och springa som en besatt utan ta det i ett tempo som kroppen klarar av. Visst kan man pressa på lite men inte så som jag gjorde, det är DUMT mycket DUMT!!!

Följt min kostplan bra idag och det känns bara fint.
Nu ska jag ta sista turen men min vovve han ska också få lite motion idag. Jaja han har varit ute givetvis men nu blir det långrunda inför natten.
Så ha det gott ni alla.
//Monica

Inga kommentarer: