måndag 26 mars 2012

Nytt foto


Ska testa ett nytt recept idag på kyckling med ajvar. Detta är ett LCHF recept och har hittat det inne hos Åse som är en "gammal" viktväktare som gått över helt till LCHF. Har för mig att även jag har testat detta innan men då enligt VV. Ska bli intresant att testa detta.

Träningen har inte varit så bra just nu, men jag tänker på den dagligen ;) hehe, undrar om det hjälper. Jag får ta mig i kragen och komma igång ordentligt igen.




Idag så känns allt bra igen och jag har börjat att titta lite på LCHF men därmed inte sagt att det kommer att bli det jag följer. Men man kan ju alltid läsa på lite.
Vill ju så gärna ta de sista kilona också det hade ju varit väldigt skönt.

Lägger upp en liten "ego" bild på mig själv.
Tagen för någon dag sedan.


Inga kommentarer: