måndag 19 mars 2012

Cruise dag 6

Ajaj nu är man lite off, men nya tag ställde mig på vågen vilket jag inte skulle gjort STORT + idag men som sagt jag har ju bestämt mig för att väga mig på onsdagar så jag får blunda fram till dess.
Men visst gör det att man tappar fart lite.
Ok visst måste tillägga att det är fel vecka också så man får kanske räkna med ett plus.

Frukosten: Yoggi, havrekli och linfrö. Halvt ägg och 2 skivor skinka och lite keso Kaffe till det!!
Lunchen: 2 stekta ägg men 4 skivor kalkon bacon. Måste bara säga har ni inte testat det innan så gör det så mycket godare än vanligt bacon och inte så salt.
Mellanmål: Keso med skinka
Middag: Lax med kesella.

Kvällsträning:
Cross och styrka

Känner att jag är lite ur fas nu men har bestämt mig att ta nya tag igen och inte ge upp för jag har ju sett att det funkar. Ska vara noga med att bara äta grönsaker varannan dag och se till att träna varje dag så blir det nog bra.

//Monica

Inga kommentarer: