fredag 26 december 2014

Mätt, trätt och magen full


Så där julen är över och nu måste man ta tag i det där med livet igen.
Känner att det verkligen är dax.

Lovar mig själv att nu blir det inte fler undanflykter utan nu är det allvar.

Så här kommer årets sista "svullo" bild och detta är på julafton.
Efter detta ska det bara gå åt rätt håll och ny o härligt välbefinnande ska infinna sig.


Det ska bli träning, först och främst i form utav promenader sedan får vi se vad det blir. 
Matfrågan kommer att bli VV mat, då jag känner att jag kan inte utesluta något utan jag måste kunna få lov att äta allt men inte alltid.
Mannen hänger på och så har vi våra nya fina aktivitetsarmband som vi kommer att få lite peppning ifrån.
Min är lite sådär besvärlig att den "burrar" till när jag har suttit för länge och så står det RÖR PÅ DIG!!!!
Hmm.... Jag ska!!!

Monica

1 kommentar:

Nadja - Nadjaskitchen.se sa...

Hej hej
Vad roligt och tack för ditt besök. Återkom gärna och berätta vad du tyckte om rätten. Ha en bra dag.

Hälsningar Nadja