onsdag 31 december 2014

Sista inlägget år 2014

Vill passa på att önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!!


Året som kommer ska bara bli så mycket bättre än är 2014 för min del.
Vet att många andra har samma inställning.

vi har alla olika mål inför 2015
mina blir att jag ska må bättre och ta mig i kragen med träning och vikten. 
Samt att jag ska ro iland 365 foto detta året.
Allt ska falla på plats
Först o främst så har jag nytt jobb på gång och ska börja där i Februari.

Sedan så blir det flytt till större lya, vilket jag ser fram emot så mycket.

Sedan kommer det att lösa sig med både vikt och kosthållning automatiskt.

Måste ju detta år klara av 365 foto också. Att det ska vara så svårt!!



Monica

1 kommentar:

Pernilla sa...

Helt rätt inställning! Må bra, så kommer resten automatiskt. Jag har också insett att en tjockis kan vara hälsosam, så jag fokuserar på att må bra :)

kram, pernilla be