måndag 29 december 2014

Tomten o klapparna

Julen innebär ju en massa julklappar och så blev det även detta året.
Givetvis till Mr J:s barnbarn.

Vi vuxna nöjde oss med julklappsspelets klappar som inte var så få de i heller.

Den där regnbågsfärgade och polkagrisrandiga var de som fick mest uppmärksamhet i spelet.
Regnbågen innehöll massor med godis.
Polkagrisen innehöll 3 st ficklampor. I miniformat. Kanon att ha.

Förväntan var stor innan tomten kom.
Blyg inför tomten var lilla söta M, efter en stund så gick det bra att komma fram och ta emot klappar.

Jag har varit snäll hela året tomten så jag tackar så mycket för alla packet. 


 Jag ska bara smyga iväg och lägga dessa. Kommer sen tomten så att du kan få en kram.
Nu ska jag sätta mig och titta på allt fint jag fått. Jag tror att mamma o pappa bjuder dig på lite tomtegröt!!
 Hej och hejdå tomten jag lovar att vara lika snäll nästa år.
Ho Ho Ho 
Vi ses nästa år!!

Inga kommentarer: