torsdag 11 december 2014

Tandis!!

Idag så är det då dax att fixa till min tand.
Har haft ont väldigt länge och så menar jag väldigt länge. Har dragit mig för detta då jag hatar tandläkare över allt annat.
Men som sagt nu är det då dax!!!!

Hatar bara hatar detta!!
Ska nu göra en rotspetsgrej!!
Jadå så illa är det.
Fick ringa till jobb och säga att jag nog inte kommer idag. Tror nämligen att jag kommer att ha ont efter detta elände!
När de tittade på detta för typ 2 månader sedan så tömde de tanden men kunde inte göra något då det var inflammerat så idag är då den stora dagen D på gång.

Hua!! Håll tummar och tår för mig vill inte men måste då jag vill kunna fira en jul utan att ha ont.

Så får se om det blir ett inlägg till senare idag när jag har varit där.

Så over and out!!

Monica

Inga kommentarer: