fredag 18 december 2015

besöker Scar hos uppfödaren. Maj månad

Vi fortsätter med uppdateringen utav Scar och hans bravader. 
Alltid kul att ha och kunna titta tillbaka på. Som jag sagt så kommer jag att uppdatera sidan här med hans uppväxt. Jag kom ju inte igång igen med bloggen när han var liten så jag fyller på efter hand har nu.
Denna söting var kvar hos uppfödaren det blev vår lille Scar.
Man fick ju passa på att bita husse lite så han förstod vad som väntade när jag kom hem.

Det blev även till att mysa lite med matte.
Det var mycket kel o mys. Det tar på krafterna så man får ju tillföra lite vätska.

Här kommer en blid på mamma och några utav mina syskon.

Nu är det dags för hemförd till mitt nya hem.
Lite syskonkärlek.




Nu så väntar avfärd från mina syskon och uppfödaren. Ser fram emot att komma hem till mitt nya hem

Monica

Inga kommentarer: