tisdag 1 december 2015

Måste få igång bloggen igen

Som rubriken lyder så är det dags att få igång bloggen igen. Nu har den vilat tillräckligt länge. 
Ska bara se till att få den till att jobba med mig och inte mot mig. Har ju haft problem med inlägg av foto. Ska titta igenom detta igen och se om det är någon inställning som ska till för att det ska bli bra.
Mycket har hänt sedan jag har lagt inlägg här på bloggen.
En ny vovve har det blivit en liten Scar som är en Golden retriver som nu är 6 månader gammal.
Ska se om jag kan få in lite bilder här under hans uppväxt.
Vill ju gärna att han ska vara med i bloggen och bli uppdaterad här precis som på facebook. ;)



Här har vi sötsnöret Scar. Som jag skrev det kommer att komma in en hel del bilder här när jag har fått styr på hur jag får över bilder från facebook.

Sedan så har jag mannens bror gått och gift sig, och jag fick äran att fotografera deras bröllop.




Bröllopet gick i vikingastil och detta här var deras kompis som vigde dem.
Känner att detta får vara allt i detta inlägg, det kommer fler inlägg idag då där är en del jag vill ha med under tiden som gått då bloggen varit vilande. Vill starta om och inte behöva gå så mycket tillbaka i bloggen.

Monica

Inga kommentarer: