onsdag 11 februari 2009

Ett DT kort för Motivet.


Här kommer ett kort som jag har gjort för Motivet. Det var länge sedan jag lade upp kort här i bloggen nu men det kommer lite då och då:o)
Har några till som jag inte kan visa än.
Gå gärna in på Motivets blogg och titta på andra kortmakares kort. Mycket fint där inne.
Till detta kortet har jag användt 2 stämplar som då kommer från Motivet. Har maskat ihop dessa och sedan färglagt duvorna med copicpennorna.
Blommor och blad från prima har satt lite glitter på blommorna för att få de till att "lysa" upp lite.
Satte 3D lack på duvorna.
Hade lite småbitar papper i mina gömor som kom till nytta.
Tack för titten.

Monica

6 kommentarer:

Unknown sa...

vad härligt att se kort från dig! Underbar kort!!

Anonym sa...

Wow så fint kort Monica.

Möllan på min bild i min blogg står i Västa Klagstorp. Stannade till på vägen ut mot Klagshamn och tog den på vägen hem igår.

Chesney sa...

Spring is in the air...love this - very whimsical and soft!

joggemia sa...

Wow, så läckert! Snyggt med olika stilar på texten!

Kram!

Anonym sa...

Snygg kort och jag har ju även sett "på riktigt".
Titta i min blogg ;-)
Kram Eva

Anonym sa...

Wonderful card, such a beautiful spring colours in it :)