lördag 28 februari 2009

Nr 285 Skelett

Idag var jag och dottern ute och promenerade på stranden. Vi hittade då en massa olika fynd bl a detta skelett som jag tror kommer från ett får????
Vi hittade ett på ett vildsvin och så hittade vi ett på något som jag tror kommer från en säl/tumlare eller vad det nu kan vara. Men jag vill ju inte lägga in bara en massa kadaver i dagens inlägg så det får vara.
Dottern som var mest chockad över att jag överhuvudtaget fotograferade detta, hon stod och gapade i bakgrunden. Men det blev till slut så att hon tyckte att wow man kan ju faktiskt få till bra bilder på saker som inte alltid är så vackra.
Det har i alla fall blivit så att jag nu har fått henne till att också skaffa sig en blogg, hon ska även gå med i 365dagars foto. Nu ligger hon ju back ordentligt men jag vet att hon kommer ikapp.

Ha nu en bra kväll så får vi se om jag lägger in en bild till.
Monica

2 kommentarer:

sinneskatten sa...

Så är det i naturen, det bara blir där.
trots att det kanske låter makabert så är det fint, när det går runt i livets cirkel.

Chesney sa...

Oh, yech! But I do have to admit, great images for skeletons! Your layout is wonderful too!