onsdag 18 februari 2009

Nr 24 Krokig

Idag har jag varit ute en sväng med kameran. Kan säga att jag fick inte till många bilder som jag är nöjd med. Men denna kände jag wow!!
När jag tittade upp på detta träd så såg jag solen som letade sig fram genom grenarna. Blev eld och lågor, fram med kameran och trycka för glatta livet. Det tog 3 röda sekunder så var ögonblicket borta. Lika snabbt som det kom så försvann det "trollska" som jag upplevde.
På denna bild kan man ana vad jag såg.
Det kändes precis som om det krokiga trädet blev levande som typ Harry Potter träden.
Vilken känsla, lite kusligt samtidigt.

Bilden har jag bara ändrat labfärger och dragit ner opaciteten lite för att himmeln inte skulle bli fullt så blå.

Visst känns det som trädet kommer ut ur bilden??

Monica

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig blå färg på himlen, förstår att du blev förtrollad! jag är en "sucker" för blått så jag sögs in i bilden direkt. Grenarna var också fantastiskt vackra!

Chesney sa...

Beautiful Monica - that branch almost looks like it has a 3-D effect! Great composition too!