tisdag 3 februari 2009

Utmanad

Blev utmanad utav Gärdsmygen, Maria och Ejris.

* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Så min bild var dessa krokosar som jag tog ifjol våras. Jag har inte bildbehandlat någonting alls på denna bild.

Utmanar :

Korngatan
Della
Maria i Sennan
Ewa
Ulrica
Lotta8

5 kommentarer:

Chesney sa...

Beautiful purple flowers and neat lighting!!

Della sa...

Härligt med vårblommor! Längtar!
Jag ska kolla i mitt foroarkiv när jag komemr hem och se vad som döljer sig under 6:e, 6:e. Det är bara att hålla tummen att det är visbart

Olga T sa...

Vilken färg och så mycket vår om bilden!! Härlig!

Maria Thorbjörnsson sa...

OK antar utmaningen-ska bara kolla först vad som finns...........

Anonym sa...

Krokus är en höjdare.Vilken färg.