söndag 8 februari 2009

Ok ett snabbt inlägg.

Här kommer ett snabbt inlägg. Var ju tvungen att testa lite till på denna bild. Nu löpte jag amok med färgerna något helt otroligt. Men jag måste ju testa att räta upp horisonten. Det tog sin lilla tid men efter lite funderingar så kom jag på hur jag skulle göra.
Jag har här igen lekt lite med gradient map och sedan trixat med hard light för att få till detta.
Inte så svårt men rätt roligt. Man måste ju testa lite.
Återkommer senare med dagens bild.

Monica

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så läcker! Ser snarare ut som en målning nu - tänk vad det går att göra med ett från början ganska "grått" foto. Devisen "en bild ljuger aldrig" är borta sedan länge... :)
Vad skönt att du tog emot min kommentar. Man vet ju aldrig riktigt med någon man inte känner...!
Ha en fortsatt skön söndag!

Veronica sa...

ÅVAD DU ÄR DUKTIG! Skulle verkligen behöva lära mig mer!=)

Chesney sa...

Very artsy - love it!!