fredag 13 februari 2009

Nr 4 Ett par

Ok jag erkänner att jag absolut inte gjort det bästa med maskning och kloning på denna bild. Men febern har tagit ett ordentligt tag om mig så jag orkade inte mer just nu. Väljer ändå att lägga ut denna bild.
Labfärg som är standard för mig nu (har till och med gjort en action så jag inte behöver sitta och trixa var gång med det).
Sedan har jag klonat den ena fåglen så den kom närmare den andra.
Ska se om jag kan redigera det bättre sedan.

Så här ser bilden ut i orginal.
Monica

6 kommentarer:

Ejris sa...

åh så trevlig bilde det blev..jag gillar oxå klonverktyget=)

åh istapparna ..ursnyggt har kollen ifall man kan få nån på bild

KRYA PÅ DIG!!!

Chesney sa...

Love this - it looks like they are sitting there comparing notes on their night out last night! Great catch!

Maria Thorbjörnsson sa...

Vadå bättre!!!Det blev ju hur bra som helst........
Krya på dej

Veronica sa...

Wow.....Wow vad du är duktig!!!
=)

Anonym sa...

Jag har inte ens tänkt på att man kan fixa med bilderna på det sättet och förstår att jag har jättemycket kvar att lära mig när det gäller bildhantering.

Har tittat på dina bilder och du är jätteduktig.

DART sa...

I am wondering what they are looking at! Love the dark against the brilliant blue sky---this turned out great!